MAC Lip Pencils

Hadde så lyst til å vise dere alle mine fine liplinere fra MAC, eller Lip Pencils, som de så fint heter! Har blitt helt hekta på liplinere i det siste, så samlingen vokste ganske så fort på ganske så kort tid, men det er jo virkelig bare gøy!


MAC Redd Lip Pencil, Magenta Lip Pencil, What A Blast! Pro Longwear Lip Pencil, Boldly Bare Lip Pencil.


Litt dårlig bilde, men de «sanne» fargene kommer ganske bra frem!


What A Blast!, Magenta, Redd, Boldly Bare.

What A Blast! er en Pro Longwear Lip Pencil, og den sitter virkelig kjempegodt! Jeg fikk den faktisk ikke av igjen etter jeg swatchet den, så gikk rundt med et oransje hjerte på hånden da 🙂

Magenta er en rosalilla farge, veldig kul! Tipper den blir råkul under Rebel Lipstick for eksempel!

Redd er den klassiske rød liplineren, et must under de perfekte røde leppene!

Boldly Bare er en naturlig rosa-brun-beige farge, som er ganske lik leppefargen. Veldig fin å bruke til hverdags, og for å «rette på» leppene.

7 thoughts on “MAC Lip Pencils

  1. Kan du vise hvordan de ser ut på? Er spesielt interessert i den nudefargede:) Liker godt leppestifter som ikke synes så altfor godt, gjerne med litt glans i bare. Men har ikke funnet noen bra lipliner!

    1. Det kan jeg sikkert få til 🙂 MAC sine sitter veldig godt, de er matte, men man kan evt legge litt klar gloss over, sånn at den ikke blir så tørr/matt 🙂

    2. MAC Dervish er en fin «nude» leppeblyant, og det samme er Subculture. 🙂 De to passer til de aller fleste «nude» leppestifter og glosser.

      1. Jeg liker ikke Dervish så veldig godt, tror det er det at den har litt shimmer i seg.. Subculture skal jeg sjekke ut! Passer den til alle hudtoner tror du? 🙂

  2. Jeg har ærlig talt aldri lagt merke til at det er skimmer i Dervish da, så det kan ikke ha plaget meg spesielt mye. Nå bruker jeg sjeldent leppeblyant uansett da, og slett ikke «nude» (hverken blyant, lipgloss eller leppestift). Da jeg kjøpte Subculture fikk jeg vite at den passer til alle hudtoner, men jeg aner egentlig ikke? Du får teste den en gang du er der, og si hva du syns. 🙂

  3. Søte hjerter 🙂
    Akkurat nå tror jeg at jeg bare eier en lipliner faktisk. Nei, to. Føler egentlig at jeg burde gjøre noe med det 😛

Legg igjen en kommentar

