New #3

Hei!
Håper dere fortsatt har det bra! Jeg har det veldig bra for tiden, nyter livet akkurat sånn som det er, og er veldig fornøyd med det! I det siste har jeg vært en del med venner, nytt solen, vært på jobb (selvfølgelig) og bare .. hatt det fint 🙂 I går møtte jeg først to av bestevennene mine, og plutselig dukket det opp tre fine jenter jeg ikke har sett på lenge, kommet hjem til Oslo igjen etter å ha vært på folkehøgskole! Gleden var stor, og som den lettrørte personen jeg er, felte jeg en tåre, det var så fint å se dem igjen! På kvelden møtte jeg en annen venninne ved Operahuset. Jepp, du leste riktig, jeg befant meg i mengden med mellom 20- og 30-tusen andre elleville jenter (og gutter!) for å se selveste Justin Bieber. Det er noe av det sykeste jeg har opplevd, veldig, veldig gøy å ha sett og hørt han live!

I dag har jeg vært hos tannlegen, og jeg har gruet meg til det i over en mnd., så det var godt å endelig få det overstått! Det var bare reguleringstannlege, men de skal tross alt pirke inni munnen din, noe jeg ikke er veldig komfortabel med. Men det gikk overraskende bra, og jeg gikk fornøyd ut med tidenes mestringsfølelse fordi jeg ikke feiget ut og fordi jeg klarte å slappe av. Hurra! Da må man belønne seg selv, så jeg var en tur på Visage og så en tur innom MAC.


Gave fra Ragnhild/Flyavsted, Red Cherry lashes #43


Gave fra Ragnhild/Flyavsted, Rock And Republic Saturate Eye Colour Twisted 


Kjøpt fra Ragnhild/Flyavsted, MAC Powder Blush Harmony


Daniel Sandler Invisible Radiance Foundation & Concealer Beige
Visage har fått inn sminke fra Daniel Sandler nå, og siden jeg var der da de åpnet var det ingen andre der, så makeupartisten som jobbet der sminket meg! Med alt fra foundation til øyeskygge og leppestift! Gleder meg til å bruke denne foundationen og concealeren fremover, håper det kan bli en ny favoritt! Concealeren er i lokket på foundationen. Prisen er 349,-.


Daniel Sandler Invisible Radiance Foundation & Concealer Beige


Daniel Sandler Watercolour Blush Cherub


MAC Prep+Prime Skin Refined Zone Treatment

Tenker jeg skal prøve å få skrevet en liten omtale av både foundation+concealer og blushen, så dere får bare følge med 🙂 Nå skal jeg straks på jobb, jeg har senvakt i dag, så jeg jobber fra 15-23 (!), sååå lenge og sent!!

12 thoughts on “New #3

  1. Ikke noe gøy å dra til tannlegen nei… det er mange år siden jeg var der sist, og det kommer jeg nok til å angre på etterhvert ja 😦

    Lurte på en ting her.. Watercolour Blush, hvordan brukes den? 🙂

    1. Ja, det er skikkelig kjipt! Heldigvis er det en stund til jeg trenger å dra dit igjen nå 🙂

      Jeg kommer til å helle ut litt produkt på mixing paletten og så bruke kost derifra 🙂

    1. Skal prøve de ut litt mer før jeg skal skrive omtale! 🙂 Gleder meg til å se om huden min reagerer noe negativt på foundationen, håper ikke det! Vil veldig gjerne like den!

    1. Nei, jeg stod til venstre for operaen foran en av storskjermene 😉 Fikk et glimt av han nå og da, og er veldig glad for at jeg dro 😀

Legg igjen en kommentar

