Rule


MAC Light Prep+Prime Eye
MAC Soba e/s
MAC Rule e/s
MAC Cranberry e/s
MAC Ricepaper e/s
MAC On The Hunt Superslick Liquid Eye Liner
MAC Opulash Mascara
MAC #4 Lash
MAC Fling/Lingering Eye Brows (husker ikke hvilken hun brukte..)


MAC #2 Matchmaster Foundation
MAC NW15 Mineralize Concealer
MAC Buff Blush
MAC Lightscapade MSF

MAC Prep+Prime Lip
MAC Ravishing Lipstick
MAC Richer, Lusher Cremesheen Glass

Dette ble altså resultatet etter at jeg satt modell for en av makeupartistene på MAC Oslo City på fredag! Veldig søt, ble positivt overrasket over resultatet på ansiktet. Forrige gang var det veldig vanskelig å finne riktig foundation til huden min, fordi jeg har så kombinert hud. Sliter litt med tørr hud (spesielt om vinteren og tidlig vår), mens jeg blir ganske lett blank i T-sonen. Hun løste dette problemet med å bruke Prep+Prime Face Protect SPF 50 (var hvertfall godt beskyttet mot solen..!) i ansiktet bortsett fra T-sonen, der hun brukte Prep+Prime Skin Refined Zone. Ble veldig positivt overrasket over denne, da jeg ikke hadde noe behov for å matte ned T-sonen på mange timer (var veldig greit å slippe det, i og med at Prep+Prime-pudderet mitt knuste her om dagen). Ble også ganske fornøyd med valg av foundation. Var ikke helt perfekt til min hud kanskje, men det er en hard nøtt å knekke med min kombinerte hud. Det ble så bra som det kunne bli, huden ble mye bedre enn forrige gang, men tror det an ha noe med at huden min har blitt litt finere siden forrige gang også (hurra!).

Hun brukte Buff som kontur, så jeg har selvfølgelig fått det for meg at jeg trenger et kontureringsprodukt. Har veldig lyst på Harmony-blushen, så håper jeg får tak i den på Flyavsted’s bloggsalg! Hva synes dere om resultatet? 🙂

5 thoughts on “Rule

  1. Så fint det ble. Virker som hun kunne sakene sine. Likte at fargene komplimenterte hverandre godt også. Buff synes jeg er fin til hverdags. Men jeg har aldri brukt den til kontur. Hmmm..kanskje jeg må teste?

Legg igjen en kommentar

