New #2

I går hadde jeg fri fra alt som er jobb, og gjorde bare morsomme ting! Dagen startet med at jeg satt modell for en av makeupartistene på MAC Oslo City som hadde eksamen. Det er så gøy! Jeg får så mange tips og triks, så jeg lærer virkelig mye i tillegg til at jeg hjelper dem, er ikke bare-bare å finne en som kan være modell, men heldigvis hadde jeg fri! 🙂

Jeg ble faktisk veldig fornøyd med looken min, skal legge ut bilder senere, denne gangen har jeg også tatt ansiktsbilder (ble ikke noe ansiktsbilder forrige gangg fordi huden min var veldig lite samarbeidsvillig, men nå har den jammen meg blitt snill igjen!)!

Som jeg sa forrige gang legger de først en hel look med ansikt, øyne og lepper, dette skal være gjort på en time, deretter kommer eyelinertest (5 min) og false lashes-test (10 min). Jeg fikk selvfølgelig med meg vippene hjem, og disse var skikkelig fine! Da vi var ferdige fikk jeg også to produkter (testere som er brukt på et kurs) med meg hjem! Jiho! Senere på dagen møtte jeg søsteren min og det ble litt shopping 🙂


MAC Lashes #4 (tror det er #4), To The Beach Body Oil Man Rays, Pro Longwear Bronzing Powder Sun Dipped.


MAC Retro Matte Lipstick Ruby Woo


MAC Lip Pencil Redd, Eye Kohl Powersurge, Sample Refined Zone Treatment (håper denne kan være løsningen på mitt evigvarende problem med blank t-sone!)


MAC Lip Pencil Redd


MAC Eye Kohl Powersurge


YSL Volupté Sheer Candy #9 Cool Guava (ikke helt sikker, oppdaterer innlegget hvis det er feil) – Fikk denne for under 200,- da jeg hadde et par rabattkuponger på KICKS!


Make Up International Issue #8 og Ben Nye Mixing Palette fra Visage. Disse bladene er så morsomme å titte i, og så koster de bare 25,-!

Nå er jeg straks på vei til jobb, heldigvis har jeg bare 6-timersvakt i dag, deilig! Er ferdig allerede kl. 16, og siden jeg glemte å gå innom MakeUp Store i går, har jeg litt lyst til å dra en liten tur etter jobb. Vi får se om jeg får med lillesøster 😉 Håper dere har en fantastisk dag med sol (i Oslo hvertfall!), jeg må prøve å ikke være så mye ute i sola i dag, jeg ligner allerede på en gris 😦 Det slår aldri feil! Hehe, kos dere i dag, jenter!

8 thoughts on “New #2

  1. Produktene ser flotte ut 😀 Vil se hvordan YSL’en er på! Har ENDELIG fått tak i den jeg mistet, #3 (altså, en ny..). 😀

  2. Her var det mye spennende! Så utrolig morsomt at de bruker deg som modell til eksamenene sine. 🙂 Det er litt av en kompliment. Ser frem til å få se deg med Ruby Woo, den har jeg hørt mye pent om – men jeg har ikke turt å kjøpe den selv. 🙂 Ha en superfin dag videre, kjære deg!

    1. Ja, det er så gøy å sitte modell! 😀 Skal legge ut bilde av Ruby Woo, blir spennende! Går egentlig veldig sjelden med klassiske røde lepper, men synes det var på tide nå! 😉
      Håper du har en fantastisk helg, Shamini! ❤ 🙂

Legg igjen en kommentar

