New #1


Origins Checks & Balances Frothy Face Wash
MAC Impassioned Lipstick
MAC Riviera Life Lipglass (Hey, Sailor! 2012)
MAC Heirloom Eye Kohl (Reel Sexy 2012)
MAC Painterly Paint Pot

Fredag for litt over en uke siden var første gang jeg fikk sett de nye kolleksjonene på MAC «irl», heldigvis hadde jeg fått skaffet meg det jeg absolutt måtte ha på forhånd, men det ble et par produkter til, Riviera Life og Heirloom. På onsdag kveld, etter at jeg var ferdig på jobb løp jeg ned på senteret for å handle inn litt nødvendigheter til 17. mai, og da fikk Origins-rensen bli med hjem, endelig! Fredag var jeg på shoppingg med Helene, og da ble en ny Painterly med hjem, pluss Impassioned (som jeg har ønsket meg siden tidenes morgen!). Tillot meg å shoppe litt, unnskyldningen? «Jeg har fått jobb, da er det lov med en liten «gratulerer-med-tidenes-jobb-gave»! 😉

Har dere kjøpt noe fint i det siste?

14 thoughts on “New #1

  1. Oh, haul, I like! Jeg vurderer å kjøpe «Heirloom» selv, hva syns du om den? «Riviera Life» ser også utrolig kul ut, du får legge ut et bilde med den på, så vi får se. Ønsker meg «Red Racer» leppestift, jeg som ikke likte noe fra Hey, Sailor!.. kan du skjønne det? 😛

    Jeg har ikke shoppa så veldig mye mer enn MUS haulen min, men jeg har jo fortsatt penger på konto.. så hvem vet hva som skjer fremover. 😉 Jo! Og så har jeg jo kjøpt Felix, det teller vel? 😉 ❤

    1. Jeg liker Heirloom veldig godt! Er en kul effekt 🙂 Kommer straks en look med den!
      Riviera life er jeg liiitt usikker på, mest fordi det er en lipglass, og jeg er ikke så veldig fan av MAC’s lipglasser, men fargen er jo så kul!!
      Red Racer er skikkelig kul, har egentlig litt lyst på den jeg og, men bruker rød leppestift så sjelden at jeg tror jeg dropper det..
      Jeg har også unormalt mye penger igjen på konto etter månedens shopping, gjør ikke meg noe da, blir en liten shoppingtur til helgen 😀

      1. Ja, og der var det jammen gjort.. kjæresten kom hjem med tre nye øyenskygger fra MUS, på min bestilling selvfølgelig, så da ble det visst litt mer shopping likevel. 😉 Kommer innlegg om dem etterhvert, og så skal jeg forsøke å få lagd en fargesterk glad-look snart.

    1. Ja, var litt i tvil, er veldig mange delte meninger om den, men da jeg så at du liker den så godt, tenkte jeg at jeg bare måtte slå til 🙂

  2. Mye fint! Impassioned ser rett og slett fantastisk ut 😀
    Har kjøpt ny foundation, men ettersom jeg er solbrent og atpåtil har begynt å flasse i pannen (!!), så får jeg ikke testet den skikkelig enda.. :/

      1. Har aldri brukt så mye fuktighetskrem som jeg har gjort den siste uken. Har tre forskjellige jeg bruker, to fra Decléor og en fra Qlinique. Huden kjennes myk og fin ut, men likevel flasser det.. :p

      2. Så kjipt! Hva med en fukighetsgivende olje? Jeg slet med veldi tørr hud på nesa for et par mnd siden, men så brukte jeg en av MAC sine Care Blends Essential Oils og nå har det blitt mye bedre! 🙂

      3. Har ikke forsøkt det, men det kan jo være et alternativ 🙂 Skal prøve å skrubbe huden en gang til, og om ting ikke blir bedre da, så kan det være jeg tar turen innom sentrum i morgen for å finne olje 🙂

Legg igjen en kommentar

