Welcome!

HEI!
Nå har jeg endelig fått «settled down» her på WordPress, føler jeg. Håper dere fortsetter å følge meg på ny blogg. Gleder meg veldig mye til å starte på nytt, blir en fresh start, tror/håper jeg. Tenker jeg skal bruke morgendagen til å lage en del innlegg, har masse bilder jeg ikke har lagt over på pc’en enda, EOTD’er og en del nytt i det siste.

I tillegg har det skjedd noe veldig spennende i livet mitt. Jeg har nemlig fått jobb som freelance makeupartist på MAC! Kan ikke tro det, fikk telefon 16. mai, og det har surret litt i bakhodet siden da, men i går slo det meg at jeg faktisk må ha noe å ha på meg på jobb, så da ble det shopping både i går og i dag! Gleder meg fryktelig mye til å starte! Som sagt, så er det en freelance stilling, noe som vil si at jeg blir ringt når de trenger meg, hvis det er sykdom, ferie e.l., jeg har hvertfall kommet meg inn i systemet!

Ville bare fortelle litt hva som skjer i livet mitt for tiden, så satser jeg på et blogginnlegg hver dag fremover, skal bli superflink! Nå skal jeg se på film resten av kvelden, god helg! 🙂

13 thoughts on “Welcome!

    1. Tusen takk! Det er kjempespennende! Gleder meg til å få litt mer informasjon, og etter første dagen kommer jeg nok til å dele litt mer med dere 🙂

Legg igjen en kommentar

